|
|
|
|
Jótállás, Garancia ! |
Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam
kézhez? |
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán
előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a
minőségi hiányosságért a Pólómánia a felelős, a termékeket minden további
nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat. A visszaküldés
következtében keletkező szállítási költségeket teljes egészében
átvállaljuk. Ettől függetlenül a terméket bérmentesítve küldjétek vissza
hozzánk, aminek a költségeit utólag megtérítjük. Megkérünk titeket, hogy
értesítés nélkül ne küldjetek vissza terméket, előbb közöljétek velünk a
hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt
látható címen. service@polomania.hu Ezt követ?en a szervíz munkatársai
azonnal felveszik veletek a kapcsolatot. |
|
Rendelkezem-e utólagos elállási joggal? |
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997.
évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga
van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az
elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját
igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a
személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő
nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját
igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem
továbbértékesíthetőek. A további problémák és félreértések elkerülése
érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy
próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről.
Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen
legyártott pólóval. |
|
|
|
|
|