Tudnivalók, a rendelésről!
Mennyi a minimális rendelhető darabszám?
Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db pólót is elkészítünk.
 
Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?
30 000 és 50 000 Forint közötti rendelésnél 10%
50 000 és 100 000 Forint közötti rendelésnél 15%
100 000 feletti rendelés esetén pedig 25% mennyiségi kedvezményben részesülsz
 
Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló e-mailt?
A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló e-mailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen e-mailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az email címedet. Ha mindent rendben találsz, akkor e-mailben (service@polomania.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.
 
Az általam kiválasztott termékből mindig van raktáron?
A boltjainkban, alapesetben csak olyan termékeket jelenítünk meg, amikből a rendelésed pillanatában tényleges készletel rendelkezünk. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből raktárunkban. Ebben az esetben azonnal értesítünk a hiányról és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.
 
Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?
A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.
 
Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?
Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha megnézed a rendelés státuszát. Az ?új? és a ?várólistán? státuszok esetén van erre lehetőséged.